شنبه 15 اردیبهشت 1403
Related image
 
 
هاشم اسماعیلی :
فراخوان جوانان پرشور گیلانی جهت حضور در مناطق سیل زده
 
هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان :
فراخوان جوانان پرشور گیلانی جهت حضور در مناطق سیل زده/جوانان
گیلانی به امور جوانان اداراه ورزش و جوانان در سراسر استان مراجعه نمایند .
 
 
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - سیل شمال ، غرب و جنوب کشور ویرانگر بود و پس از فروکش آب و سیلاب همچنان صحنه هایی از قدرت طبیعت را می توان شاهد بود . طبیعتی که نامهربانی ما موجب شد تا شاهد مشکلاتی برای خانواده ها باشیم . اما آن روی سکه همدلیها بیش از یک حماسه بود و امروز می توان همدلی را حس کرد و این موضوع در جای جای ایران مصداق دارد و جوانان گیلانی همچنان پیش قدم هستند .
هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان گیلان به حضور پرشور سازمانهای مردم نهاد در مسئولیت اجتماعی کمک به مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود : پس از دستور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و نشستی که ابتدای سال با ایشان داشتیم ،سازمانهای مردم نهاد حضوری مشهود و پرتلاش داشته اند و همچنان در حال جمع آوری کمکها هستند .
هاشم اسماعیلی به علاقمندی و تقاضای دیگر جوانان گیلانی اشاره کرد و گفت : به غیر سازمانهای مردم نهاد جوانان مستقل زیادی برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرده اند که موجب شد تا برای این حرکت خودش جوش برنامه ریزی نمایم . 
 
هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان : 
فراخوان عمومی جوانان پرشور گیلانی جهت حضور در مناطق سیل زده 
 
معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان به فراخوان جوانان گیلانی اشاره و گفت : نظر به تمایل و اعلام آمادگی جوانان پرشور گیلانی ، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در نظر دارد تعدادی از داوطلبان امدادرسانی را به مناطق سیل زده اعزام دارد.
وی در ادامه افزود : علاقمندان می توانند در ساعت اداری به معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در رشت به " گروه مشارکت های اجتماعی " و یا به ادارات ورزش و جوانان شهرستانها مراجعه و پس از تکمیل فرم داوطلب نسبت به ساماندهی حضور اقدام گردد. 
وی در پایان گفت : بدون شک جوانان گیلان و ایران و نسل جوان امروز یکبار دیگر ثابت کرده است که شور و عشق و فداکاری را از نیاکان به ارث گرفته و همچنان مسئولیت پذیر و قابل اعتماد و اتکا هستند .
 
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna